piątek, 21 lutego 2014

BE YOURSELF

no cześć :)

jestem mega zmęczona, to był naprawdę ciężki tydzień, jutro wyjeżdżam do babci na weekend nad morze, wiec na pewno jakieś zdjęcia się pojawią, tak myślę:) Zobaczymy jak się wyrobię z czasem :) 
dzisiejsza notka w sumie nie była planowana, siedzę sobie przed lapkiem i myślę, że w sumie już dawno nie pisałam, a nie jestem aż tak zmęczona jak mi się wydawało więc napiszę, a co! :) 
__________________________________________________

Bycie sobą? Ale w sumie co to znaczy? Wszyscy w XXI wieku, mogę się założyć, że nie wiedzą  co to oznacza bycie sobą.. Wiele osób bierze przykład z innych, ze starszych, lepszych, fajniejszych, a to chyba nie o to chodzi? Czy fajnie jest w pewien sposób 'kopiować' inne osoby? Naprawdę, jak czasami przechodzę korytarzami szkoły, słyszę od poszczególnych ludzi ' ja, ale ona się super ubiera, wgl wszyscy ją lubią, ubierzmy się tak jak ona '. Ręce czasami opadają. W sumie nie jest to zakazane, i jeśli ktoś naprawdę nie ma pomysłu co ze sobą zrobić, to rozumiem, ale ,żeby na siłę udawać kogoś innego to już jest niezbyt mądre :) W niektórych środowiskach osoby tolerują tylko osoby bogatsze bo potrafią się fajnie ubrać w bardzo drogie rzeczy. A przecież wiele 'bogatych' osób chodzi do tzw 'lumpeksów' gdzie jest mnóstwo naprawdę świetnych rzeczy, widzę w moim gimnazjum osoby które mają własny styl, tylko szkoda ,że takich osób jest naprawdę nieliczna ilość. Wszyscy porównują się do tych lepszych, a chyba nie o to chodzi, bo Ci prawdziwi i szczerzy ludzie, dostrzegają naprawdę wiele i nie trzeba mieć ciuchów z zary które przekraczają +100zł, czy air max'ów, by mieć wspaniałych przyjaciół, udając siebie nic nie osiągniemy, a przy tym możemy i nawet stracić. 

__________________________________

a jeśli chodzi o filmy, i ten maraton, to jestem bardzo zadowolna, naprawdę nie sądziłam, że będzie tak fajnie, filmy jak najbardziej polecam! :) 
- sinister
- duże, złe wilki
-obecność
- następny jesteś ty



JAKIEŚ PYTANIA? 
ZAPRASZAM NA TUMBLR'A
I FACEBOOK'A 






26 komentarzy:

  1. Miłego wyjazdu!
    Ślicznie Ci w kucyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty jesteś piękna! *.*
    Będę wpadała częściej!
    Zapraszam do mnie:
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ty śliczna *_*
    Miłego wyjazddu i odpoczynku życzę :3
    Nie mogę sie doczekać zdjęć
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej śliczna jesteś , zazdroszczę urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę miłęgo wyjazdu :) Obyś dobrze odpoczęła :) bardzo łądny blog jesteś śliczna
    Skomentujesz coś u nas ? Rewanż ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczna! Miłego wyjazduu :D
    co powiesz na wspólną obserwację?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Have nice trip and enjoy your stay. You are beautiful girl. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Heeej! :)
    Jestem pod wrażeniem twojego bloga. Jest naprawde świetny. Piszesz naprawde ciekawe posty i dodajesz niesamowite zdjęcie- TO LUBIĘ! Masz zadatki na prawdziwą blogerkę. Życzę ci oby jak najwięcej sukcesów w blogowaniu. :)
    Miałabyś może ochotę na obserwacje- oczywiście jeżeli mój blog ci się spodoba. Napisz mi o tym w komentarzu, będę bardzo wdzięczna i z pewnością również zostanę u ciebie na dłużej.

    ♥♥♥ www.malinkaxpp.blogspot.com ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :) Od dzisiaj jesteś moją ulubioną blogerką <33 (masz piękne włosy ♥)

    Pozdrawiam ♥ + nowy post:
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna :c

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam, mam nadzieję że ci się spodoba. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. W tych czasach mało kto nie zakłada maski. Mam nadzieję, że kiedyś to minie.
    Piękne zdjęcia! :*


    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie przyjaciele sa najważniejsi.
    Bardzo masz ładne włosy. Marzę o takim kolorze włosków co ty. A osiągnąc taką długość co twoje to tylko sen.
    Tez chciałabym się wybrać na maraton ale nie mogę znaleźć żadnego ciekawego :(
    Te wzorki na bluzce są świetne :) Zdradzisz z jakiego sklepu jest bluzka ?
    Czekam na kolejnego posta i zdjęcia z nad morza :)
    Obserwuję :*
    U mnie znajdziesz zdjęcia również zdjęcia z nad morza nad którym mieszkam.
    Zapraszam :
    http://julcia-blog-dont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog ładne zdjecia! moze wpadniesz do mnie i zaobserwujesz? ja nq 100% sie odwdziecze!
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia c:

    http://snowwhitexoxo.blogspot.com/ - zapraszam mam nadzieję ze ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś śliczna! *-*

    http://onlydreams8.blogspot.com/
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawsze staram się być sobą - nie lubię kopiować innych ;) Śliczna jesteś! ♥

    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://daisy-music-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie piszesz i prowadzisz rewelacyjnego bloga!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne masz włosy! *o*

    withmyownfeather.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie widzę niczego fajnego w kopiowaniu czyjegoś stylu i właśnie cenię sobie najbardziej ludzi oryginalnych, którzy nie boją się być sobą ;) Śliczne zdjęcia ^^ Co do filmów to nie widziałam tylko duże, złe wilki więc z chęcią obejrzę :)
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com
    + obserwuję ale nie liczę na to samo, spokojnie to nie spam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz przecudny profil, robisz sliczne kreski <3 cudny blog
    zapraszam do mnie bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz komentarz, lub jesli Ci sie spodoba zaobserwuj <3 http://alexaspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog! Zostałaś nominowana do LBA!
    wiecej informacji na moim blogu;
    http://nataleczkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne zdjęcia! *.*

    zapraszam serdecznie Magda http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli mój blog ci się spodoba to zaobserwuj, a ja się postaram odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ŚLICZNA *-*
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia! Notka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem zachwycona widać że twoje posty są przemyślane i prosto z serduszka. Życze ci dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do mnie http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Według mnie warto być sobą, lecz czasami jest być trudno tym oryginalnym pomiędzy 3 000 000 osób na całym świecie.
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń