sobota, 15 lutego 2014

goodbye winter holidays

no więc, ten post jest pisany na mega szybko, bo mam jakieś jeszcze 30 min, do autobusu, zwykle mi to dłużej schodzi(pisanie posta), ale jakoś damy radę, bo miałam napisać wczoraj, ale niestety sie nie udało :)

także, wczorajszego posta nie było iż, zostałam u Wiki ponieważ, miała urodziny, więc zrobiłyśmy jej niespodziankę i jakoś tak wyszło, że zostałyśmy na noc:) Jak dla mnie, mi się mega udały te walentynki, mimo, że nie spędziłam ich z moim chłopakiem, bo się rozchorował, to naprawdę nie były całkiem stracone :)
dostałam różę od kolegi, a dzisiaj, właściwie za te 30 min, jeszcze lecę na busa i do kina, na noc filmową.
Chciałabym krótko podsumować te ferie: Jakoś za szczególne nie były, powiem tyle, że wyobrażałam je sobie zupełnie inaczej, myślałam, że spędzę je cały czas poza domem, a przesiedziałam, je w domciu. W sumie odpoczęłam troszkę od tych chorych ludzi z mojej gimbazy, byłam na 3 dni u babci, więc też nie najgorzej, ale no wyobrażałam sobie je inaczej :) W poniedziałek znowu do szkoły, znowu zacznie się wstawanie na 7 czy 8. Na nadchodzący tydzień mamy zapowiedziany sprawdzian i chyba z 4 kartkówki, ze względu na to, że na bank nie będziemy nic powtarzać, przed testami, to będę musiała sobie bardzo dużo przypomnieć co się działo przed feriami, no ale cóż. Jak trzeba to trzeba.

tak bardzo zachwycam się fotografowaniem :)
ostatnio mi się nudziło i wziełam się za właśnie aparat i poszłam robić zdjęcia:)
efekty:












12 komentarzy:

  1. Są koty - jest komentarz :D Uwielbiam je!


    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są rewelacyjne, a szczególnie podobają mi się z kotami ;3 Moje ferie niestety skończyły się już dwa tygodnie temu.
    http://sweet-dol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ty jesteś śliczna *-* Wszystkie zdjęcia są cudowne *O*

    ankaabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia. :)
    Ja właśnie zaczynam ferie.

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jesteś! życzę szczęścia z chopakiem :) ja tez w tym roku piszę egzaminy, łączę się w bólu :P

    jeśli masz ochotę, to zajrzyj do mnie ;) neciakowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjecia!<3
    Zapraszam rownież do mnie:) believeimpossibleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliaczne zdjęcia i ty również jesteś śliczna!
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. woow cudowne zdjęcia! *-*

    l0vetight.blogspot.com | może Ci się spodoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz piękne włosy *,*
    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie słodziaśne kociaki <3
    też właśnie skończyłam ferie...
    Obserwuję^^

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham twoje zdjęcia!:)
    best-frieend.blogspot.com | zapraszam ♕

    OdpowiedzUsuń