środa, 12 lutego 2014

Nie daj się pokonać lenistwu!

czeeść :) 

także no, już leci nam drugi tydzień ferii, mamy środę. Przez weekend nic nie pisałam, bo byłam u babci, i nie miałam dostępu do internetu. Ale teraz już piszę, więc jestem w domu i myślę, że jeszcze w tym tygodniu pojawi się jakiś post :)

Dzisiejszy post, chciałabym poświęcić mobilzacji do różnych rzeczy typu, nauka, ćwiczenia, sprzątanie itp. 
wiem, ze miliony osób, próbuje się jakoś mobilizować. Kiedy mama wchodzi do pokoju i mówi ' posprzątaj w pokoju, bo nie da się tutaj wejść ' a ty siedzisz pod kocem na łóżku skulona z laptopem, jakimś dobrym filmem i ciepłą herbatą, a mama Ci jeszcze każe sprzątać, a Tobie się strasznie nie chce, co zrobić? Próbujemy się jakoś zmobilizować do pracy, włączamy muzykę czy mówimy sobie, że jak wcześniej skończymy sprzątać, będziemy mieć spokój. Ja mam tak samo jak muszę iść do kościoła, mimo,że jestem nie wierząca, moi rodzice są i jak przystało oni mnie wychowują, dlatego ostatecznie muszę iść, msze mam na 12.30 lub 18.00 nigdy nie chce mi się iść na tą wcześniejszą godzine, dlatego zazwyczaj mobilizuję się właśnie tym sposobem: jeśli wcześniej pójdę, będę miała do końca dnia spokój :) Tak samo jest przecież z nauką, nauka jest naprawdę czymś ważnym życiu, mimo, że 3/4 z tego, nam się nie przyda w dalszym życiu, to końcowe oceny będą świadczyć o nas w dalszych szkołach, dlatego warto i trzeba sobie to powtarzać! :) 
Więc jak najbardziej pamiętamy o mobilizacji! :) 

Mam jeszcze do was prośbę,
idę w sobote na maraton do kina ' antywalentynki ', będą puszczać horrory: 
- Duże Złe Wilki - tego nie oglądaliście bo będzie pokazywane przedpremierowo, więc na tym się nie skupiać.
- Sinister
- Następny jesteś Ty
- Obecność
Żadnych z tych filmów nie oglądałam, prócz Obecności, czy ktoś z was oglądał jakiś z tych filmów? Bardzo bym była wdzięczna jakbyście napisali tam na dole, jakie wrażenie na was one wyparły :) 

ktoś coś jakieś pytanka? : KLIK
zapraszam też na tumblr'a : KLIK







20 komentarzy:

  1. masz ochote na wspolna obserwacje ,jutro u mnie konkurs do wygrania kosmetyki pupa milano :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tak samo jak ty oglądałam tylko obecność :) Chętnie poszłabym na taki maraton

    Pozdrawiam! Rewanżuję się za komy i obserwację :)
    Nowy Post!:)
    Konkurs w którym można wygrać design i post promujący!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia ;) z tych filmów tylko oglądałam obecność
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój kuzyn oglądał "Sinister" i po jego relacji stwierdzam, że
    film jest ciekawy :)
    juliettexoxo.blogspot.com ♡
    + u mnie nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna jesteś. :)
    niestety żadnego oprócz "Obecności" nie oglądałam.
    zapraszam do mnie: bloodyverone.blogspot.com :)
    obserwacja za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnego masz tumblra ;) ładna z Ciebie dziewcyzna obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś śliczna ! :))))
    i podoba mi się Twoj blog <3

    www.sweet-beauty-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Następny jesteś Ty. ♥
    Zapraszam do mnie na nową notkę, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością odwdzięczę się. + w pasku bocznym znajdziesz rozdanie. :)
    pinkk-rainbow.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodko wyglądasz w aparacie ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great Blog! I love the style of it

    visit my
    Blog | Facebook | Bloglovin

    let me know what you think :)

    would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog. :)
    Może obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne masz plany na walentynki haha :D śliczne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jaką piękna i fotogeniczna + na prawdę ty fajnie, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze. Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo baardzo ładne zdjęcia! :)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/02/february-giveaway-with-dressale.html zapraszam na giveaway, do wygrania 12 sukienek! ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje twojego tumblr'a, a mój to: cassey-classy.tumblr.com :)
    Śliczne zdjęcia!

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń