piątek, 7 lutego 2014

time

hejj :) 


więc tak, zacznę może od tego, że mam nowy wygląd bloga, z czego się bardzo mocno cieszę, jest mega śliczny, dziękuję Julii z bloga KLIK :) Nareszcie się ktoś nade mną zlitował! :) 
Muszę tylko pozmieniać układ zdjęć troszkę, bo się porozjeżdżały, ale to później hah 

czas tak szybko leci, dopiero co zaczęły mi się ferie, a już minęła połowa. Jakaś masakra. W sumie zupełnie inaczej wyobrażałam sobie te ferie. Myślałam, że będę bez przerwy na dworze, a tymczasem, prawda jest taka, że tylko wczoraj byłam w browarze. Mimo,że dzień jak najbardziej miło spędzony, to chyba nie będę tych ferii jakoś szczególnie wspominać. Nie wiem od czego, zależy, gdy czas tak szybko płynie. Gdy chcemy, żeby ten czas trwał jak najdłużej, to leci tak szybko, że nawet nie zdążymy się 3 razy obrócić i już minął. A gdy chcemy, żeby zleciał szybko, ciągnie się nie ubłagalnie. Tak samo jest przecież z tymi feriami, zanim się obejrzeliśmy, już połowa minęła, a zaraz będzie koniec i będzie trzeba wrócić do szkoły.. To samo jest z lekcjami w szkole, gdy chcemy żeby minęły naprawdę szybko, ciągną się niemiłosiernie. 
Gdy patrzymy na nasze zdjęcia z dzieciństwa, gdy mieliśmy po 5/6 lat, nie wierzymy, że już mamy te 13/14, jak to tak szybko minęło. A gdy dostaniemy od rodziców szlaban, czy czegoś tam nam zabronią, chcemy być już dorośli, chcemy mieć już te upragnione 18 lat, a przed nami jeszcze całe 5/4 lat. Także, jeszcze sobie poczekamy.
I dlaczego tak jest? Czy to zależy od naszej psychiki? Czasami to nawet dobrze, ale innym razem już niekoniecznie.

zapraszam na ASKA i TUMBLR'A :)





20 komentarzy:

  1. Świetny wygląd bloga! :D
    Śliczna jesteś ;))

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, my mamy jeszcze tydzień do początku ferii...
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3
    Ciekawie piszesz, mamy ten sam typ.. zajrzysz? Może wspólna obserwacja? ^^
    http://weroandkusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesteś! Świetne zdjęcia no i włosy! *o*

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED.SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Chciałabym byc taka ładna jak ty... ;* Obserwuję i też nie pogardzę... thx za kom u mnie, zapraszam ponownie;
    julaanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę śliczny wygląd bloga.
    Ja też ostatnio zmieniałam.
    Śliczne zdjęcia. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog obserwuję i liczę na to samo :) http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna i chudziutka ♥
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jaka chudzinka ! <3 zazdroszczę ! :)))
    bardzo fajny blog!
    +obserwacja za obserwację? :)

    anishadaa.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne zdjęcia. ♥
    Obserwuję ^^
    http://my-all-dreams-is-you.blogspot.com/ Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia.
    Śliczna jesteś *.*
    http://aartisticphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia, masz rację, że czas płynie bardzo szybko.
    obserwuję + proszę o rewanż ;3
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia :*
    obserwuję, teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Widzę, że włożyłaś dużo pracy w ten blog.
    Naprawdę mi się podoba :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty <3
    A może obserwacja za obserwację?
    Jeśli zaczniesz, na pewno się odwdzięczę :3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ferie również bardzo szybko mi upłynęły.
    Super zdjęcia, śliczna jesteś ! :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    flyunderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś <333
    Ile dałaś za aparat ??
    Na pewno będę zerkała częściej <3
    Obserwuję <333 Ty też mnie zaobserwujesz ? nie ukrywam, że
    mi bardzo na tym zależy <3
    www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przejrzałam kilka postów i muszę napisać, że bardzo podoba mi się twój blog, widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę. Z chęcią będę tu zaglądać ; )

    Bardzo proszę o klikanie w baner firmy persunmall i linki w ostatnim poście. To wiele dla mnie znaczy. Liczę na to, że mi pomożesz :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne fotki <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń