sobota, 8 marca 2014

girls!

no hejka :) 

nie pisałam aż tydzień, strasznie was przepraszam niestety znowu, ale dostałam szlaban, w tym tygodniu postaram się jak najbardziej częściej dodawać posty :) 

ten tydzień był ciężki nie powiem, troszkę było sprawdzianów i kartkówek, ale jak zwykle trzeba było dać radę co? :) 
a dzisiaj? Dzień kobiet?! W tym pięknym dniu dla każdej dziewczyny/kobiety, może ucieszyć chociaż zwykły tulipan czy róża, każda z nas chyba już dostała czekoladę czy jakiegoś kwiatka od ważnego dla nas mężczyzny, brata, taty czy chłopaka, ale czy to ważne od kogo? Jak najbardziej liczą się intencje! :) Ja chciałabym wam wszystkim życzyć, dużo dużo zdrówka, żeby ten nasz jedyny dzień w roku stał się dla was najlepszym w życiu, żeby z 823767254 razy w tym dniu pojawił się wam uśmiech na waszych przepięknych twarzyczkach! :) 

Może coś o nas? Kobietach? Od lat dzień kobiet był uważany nie tylko za ważny dla kobiet ale i wszystkich dziewczyn. Po co ktoś wymyślił ' dzień kobiet ' czy ' dzień mężczyzny ' ? Żeby nas wszystkich dowartościować? Żebyśmy mogli się poczuć w ten dzień chociaż troszkę lepiej, żeby chociaż mały kwiatuszek od taty mógł wywołać na naszych twarzach chodź troszkę uśmiechu? Jest pełno takich pytań, dlaczego wszystko zostało wymyślone, myślę, że wszystko ma swoje źródło i swój cel, po coś zostało stworzone, a nam wszystkim podejrzewam ,że to nie przeszkadza, bo zawsze fajnie, co by to nie było, czy dzień kobiet czy walentynki, miło nam się robi, gdy ktoś złoży nam życzenia, wręczy głupiego kwiatka czy czekoladki :)

ZAPRASZAM 
ASK :)))
TUMBLR :)))
FACEBOOK :)))










17 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś! ;)
    Zapraszam: http://ojacieszpierdzielesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mm cóż za kuszące usteczka :D
    masz bardzo ładne włosy :)
    pozdrawiam ciepło:)
    wpadaj do nas :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, pozdrawiam ;3
    JULIETTEXOXO.BLOGSPOT.COM ♡
    +zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są boskie! :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia <3
    I ślicznie napisana notka :)

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nic nie dostałam i jakoś mnie to nie martwi ;)

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. co za fantastyczne zdjęcia <3 masz śliczne włosy *.*
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne zdjęcia ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie piszesz, a i zdjęcia są po prostu cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, ale jesteś śliczna! :)

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Persunmall? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia<33

    http://bluejeans-lulu.blogspot.com/

    Jeśli zaobserwujesz napisz mi to to w komentarzu pod ostatnim postem, a ja się na pewno odwzajemnię <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega zdjęcia :D
    rosyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, świetnie wyglądasz, na prawdę zjawiskowo <3

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś:))


    Byłoby mi miło, gdybyś zajrzała, skomentowała, nie mówiąc już o obserwacji która zależy od Ciebie:)
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń