sobota, 15 marca 2014

waiting for summer

Halo halo kochane! :*

em, długo dosyć nie pisałam mimo wszystko te kilka dni, to dla niektórych wieczność, dlatego bardzo mocno przepraszam, niestety przez większość dni byłam chora i zdecydowanie nie miałam chęci by cokolwiek pisać, przez całe dni spałam, ale obiecuje, że nadrobię to jakoś! :)

więc tak miałam w tym poście napisać post z 10 przypadkowymi pytaniami, ale niestety uzbierało się malutko pytań, także postaram się już w następnym poście pokazać moje odpowiedzi :)

Ostatnio mam chyba jakieś załamanie nerwowe, popadające w depresje, nic mi się kompletnie nie podoba, już od jakiegoś czasu. Oceny się nieco pogorszyły, muszę się naprawdę wziąść za dupkę, bo już za miesiąc egzaminy. Niesamowite jak ten czas zleciał, czuję się jakby jeszcze tydzień temu było rozpoczęcie roku i nikt nie myślał na poważnie o testach, teraz już staje się to dosyć realne. Nie ukrywam, że niestety boję się troszkę bardzo, bo jestem strasznym leniem i uciekam jak najszybciej i jak tylko się da od nauki.
 Coraz częściej myślę o farbowaniu włosów. Mam straszną ochotę moje pofarbować, ale strasznie się boję, że będzie to źle wyglądać i oczywiście będę niszczyć włosy. A wy co myślicie o farbowaniu włosów? 
Siedzę tak już dłuższy czas i zastanawiam się o czym napisać post, naprawdę nie mam pomysłu. Gdy kładę się spać ok. pół nocy czy pierwszej godziny i mam po prostu burzę mózgu, mam tyle pomysłów,a w dzień kompletna pustka, najczęściej właśnie gdy siadam by coś napisać, wszystko wylatuje mi z główki. Z tego co wiem to większość osób tak ma, że wszystkie myśli, pomysły zbierają się u nas właśnie pod wieczór. 

wczoraj byłam na 'sesji' w Starym Browarze, zdjęcia w miarę udane, i mam nadzieję, że wam się spodobają :)












UWAGA!!!
ostatnio już to pisałam ale no niestety, jest większość ludzi które po prostu spamują nie czytając wgl posta, także, może to 'uwaga' zwróci waszą uwagę :)
Prosiłabym was jeśli szykujecie się do skomentowania mojego wpisu, abyście napisali mi dosłownie kilka pytań, gdyż w następnym poście chciałabym zrobić post o którym wspomniałam na początku tego wpisu, z góry dziękuję za wszystkie pytania! :) 



25 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przejmuj się kochana! ja też mam ostatnio jakieś taki dziwne stany.. nic mi się nie chce i ogólna tragedia :c co do Twoich cudownych włosów, nie farbuj! masz piękne długie włosy i ze swojego doświadczenia wie, że mogła byś tego żałować :*
    moje pytanie: Jak długo zapuszczasz włosy?

    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/ obserwujemy? zawszę się odwdzięczam
    + jak polubisz fanpage na fb, zaobserwuję Cię z 2 kont :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję :)
    Masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jakie cudne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś ;*
    Czekamy razem na wakację, lato <3
    obserwujemy? ;3
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na Twoim miejscu nie farbowałabym włosów. Ty masz ładny kolor i ogólnie są ładna i tylko niepotrzebnie byś je niszczyła. A jak za jakiś czas znudzi Ci się kolor i chciałabyś wrócic do naturalnych?

    Mogłabym prosić o chociaż jednego "klika"? Odwdzięczę się! Z góry dziękuję :)
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, ale jesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie farbuj wlosow, sa piekne a to je zniszcy! <3
    zalezy mi zebys skomentowala :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie byłam w Pozaniu i nie widziałam Starego Browaru. może kiedyś się tam wybiore :) nie wyglądasz na tych zdjęciach na 15 lat ;P

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, ostatnio mo tez sie nic nie chce i wgl.
    Bardzo sliczne zdjecia :)))
    Onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna notka :)
    Zdjęcia są cudowne.
    Co do pytań, to pierwszy raz jestem na Twoim blogu, więc mogłabym Ci zadać ich tysiące :D
    Masz rodzeństwo?
    Należysz do jakiegoś fandomu?
    Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz w swoim życiu, co byś zmieniła?

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja ulubiona wokalistka/wokalista?
    Co skłoniło cię do założenia bloga?

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz przepiękne włosy bardzo podoba mi się twój blog ♥ śliczne zdjęcia
    1.Jakie masz hobby ?
    2.czy masz jakiegoś idola ?


    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. - Na jaki kolor chciałabyś zafarbować włosy?
    - Miałaś jakieś wpadki?
    - Lubisz dostawać czy dawać?

    Masz bardzo ładny kolor wlosów, nie farbuj :) Ja mam farbowane, ale od zawsze były one gęste, także jak już się niszczą, to tak nie widać. NIgdy nie farbuj na czarno, bo nie zejdziesz z tego koloru już. U fryzjera kilka stówek. Chyba, że umiesz sama się bawić rozjaśniaczami, ktore palą włosy..

    http://bejbicamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. - myślałaś kiedyś nad zrobieniem sobie grzywki?
    - jeśli tak, to prostej czy na bok?
    - na jaki kolor chciałaś zafarbować włosy?
    - skąd pomysł na nazwę bloga?
    - co przekonało cię do tego, żebyś założyła go?
    - co jest dla ciebie najważniejsze?
    - co najbardziej cenisz w blogerach?

    Ja uważam, że masz śliczne włosy i nie potrzebujesz ich farbować :)
    Ja też kiedyś o tym myślałam, ale wiele osób mówiło mi że mam fajny kolor
    i szkoda taki zmarnować, bo kolor włosów wróci, ale nigdy nie będzie taki jak kiedyś :)

    Pozdrawiam : http://cukierkowadziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie farbuj ich bo są śliczne! ;3 A oto pytania:
    - Miałaś keidyś grzywkę?
    - Kto zainspirował Cię do utworzenia bloga?
    - Czy lbuisz swoich fanów?
    http://natalia-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale śliczna jesteś :) nie farbuj - masz śliczne włosy. ja ostatnio farbowałam, bo chciałam powrócić do normalnego koloru, ale wyszły za ciemne i znowu mam problem...

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie Ty masz włosy...:)
    nie bd zadawać pytania, ale z chęcią zaobserwuje:)
    E

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ty jesteś piękna... I wara ruszać włosy! Żadnego farbowania, są idealna! <3 :D
    Zdjęcia świetne, dawno nie byłam w Poznaniu, a Stary Browar odwiedziłam tylko raz...
    Niestety nie jestem dobra w pytaniach :D
    / ♥ sketchbooktrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje pytanie:
    Jakich produktów używasz do makijażu? :)

    http://carlyyy-m.blogspot.com/-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + kolejne pytanie: Jakich programów używasz do obróbki zdjęć ;)

      Usuń
  22. piękne zdjęcia, masz cudowne włosy *.*
    też mnie denerwują takie puste komentarze :/
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń