czwartek, 1 maja 2014

cieszmy się z małych rzeczy

heihei! :*

tak zaczęła się wreszcie majóweczka! 4 dni totalnego luzu, na dworze coraz cieplej, z czego się ogromnie cieszymy :) Miałam dodać post, w poniedziałek, ale niestety tak wyszło, że musiałam się troszkę pouczyć i nie zdążyłam, co nadrabiam teraz! Dzisiejszy post, dotyczy dostrzegania małych rzeczy:)

Wiele osób młodzież, dzieci także dorośli chciaż wiadomo,że na pewno większą rolę odgrywają w tym młodzież i dzieci.Nasi rodzice czy dziadkowie, a nawet strasze rodzeństwo, w życiu nie powiedziałoby do swoich rodziców 'mamo zobacz jaka super dotykowa, z androidem komórka, proszę kup mi! '. Jak by to powiedzieć ' w tamtych czasach ' w czasach gdy nasi rodzice byli małymi dziećmi, czy nastolatkami nie miało ani komórek, ani tabletów czy komputerów, co w czasach teraźniejszym jest niezbędną rzeczą. Tylko,  że problem nie tkwi w tym, że są takie przedmioty jak laptop bo nie wątpliwie one nam bardzo dużo ułatwią w życiu, tylko w tym,że odkąd one są nie potrafimy dostrzegać tych 'mniejszych' nie potrzebnych
już nam rzeczy. Teraz gdy widzimy osoby w szkole z nowymi 'ajfonami', namawiamy mamę i oczywiście dostajemy to co chcemy. Już nie mówię, o tych osobach które nie mogą mieć 'niestety' takich rzeczy, z powodu pieniężnego, takie dzieci, są smutne bo nie mogą dostać jakiś super ekstra ciuchów markowych, a nie widzą, że nasi rodzice są także smutni, ale dlatego, że widzą smutek na naszych twarzach.. ostatnio zdałam sobie sprawę, że nie potrafimy dostrzeć takich rzeczy. Jakoś niedawno jeszcze usłyszałam od kogos w szkole, że nasz kolega, krzyczy na mamę która, nie zarabia zbyt dużo, gdy nie chce mu kupić nowych markowych butów, nie wydaje wam się to dziwne? Przez ten cały natłok tych wszystkich 'drogich' rzeczy, zapominamy o tym co najważniejsze. O tym, że dzieci w innych krajach mogą pomarzyć o kanapce z dżemem, a co dopiero o komórce. Istnieje też lista ludzi którzy potrafią docenić te mniejsze, mimo, że jest ona o wiele krótsza, to jednak istanieje i powinniśmy się starać by była ona coraz większa. 

zdjęcia zrobione przez mojego osobistego potworka! :)

34 komentarze:

  1. Cała prawda. U nas w szkole jest tak, że jak ktoś nie nosi butów za 3 stówki to jest skreślony, w ogóle się nie liczy i można się z niego śmiać, nie rozumiem tego. Ci ludzie są tak zapatrzeni w te wszystkie udogodnienia, że nie zauważają już tych małych rzeczy, z reguły ważniejszych.
    Całusy, Ola.
    http://toweer-power.blogspot.com/ <---- Serdecznie zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co z tego, że jest "skreślony". Rozumiem Twój komentarz tak, że jak jutro idę na targ i kupię sobie trampki za 40 zł, to wszyscy będą się ze mnie śmiać? żenada jakaś.. Trzeba znać swoją wartość i mieć "w dupie" to czy ktoś się śmieje, czy jesteśmy skreśleni.
      Rozśmieszył mnie trochę ten komentarz, sam nie wiem dlaczego, może dlatego, że nie mam takich sytuacji, mimo, że mam buty za 40 zł z targu, bo mi się podobają. Nie zważam na markę a tym bardziej na cenę, nie muszę mieć maxów, czy vansów bo wszyscy dookoła je mają, nawet jeśli mnie stać to i tak nie kupuję takich drogich rzeczy, bo za 300 zł ja mam 9 innych par.

      Usuń
    2. Nie napisałam, że ja mam takie rzeczy. Napisałam jak jest u nas w szkole. Ludzie są gorsi niż w niejednym mieście. Mnie nie stać na buty za 300 zł i nie są mi one do niczego potrzebne i jestem skreślona w szkole. Nie rozumiem co jest w tym śmiesznego, jak widać nie we wszystkich szkołach wszyscy się lubią i uważają się za równych sobie.

      Usuń
  2. Bo w dzisiejszych czasach dzieci/młodzież jest rozpieszczana, spotkałem się kiedyś z sytuacją, że rodzic płacił swojemu dziecku za to, że dostał 5 czy 4 w szkole, czy to jest normalne?...
    Oczywiście, powinniśmy sie cieszyć z małych rzeczy, ale nie materialnych. Cieszmy się z uśmiechu na twarzy naszych rodziców, że mimo tego, że ciężko pracują to poświęcają nam każdą wolną chwilę. Cieszmy się, że spełniają się powoli nasze marzenia, że nie odnośmy żadnych życiowych porażek, to są najważniejsze te "małe" ale zarazem ogromne rzeczy ;)
    http://chmiiellu.blogspot.com zapraszam na nowy post o marzeniach, celach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne air maxy, mądrze napisane ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w szkole "obowiązuje" takie przekonanie : nie masz airmaxów/vansów- nie żyjesz. Dość to zabawne, ja się do tego nie włączam, mam swoje priorytety. No cóż, moda XXI na IPhony i inne zabawki jest przerażająca, świat zmierza w dziwnym kierunku. P.S Bardzo ładne zdjęcia ;)


    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest dokładnie tak samo w szkole :/

      Usuń
  5. Niesety. ,,uroki" naszych czasów
    Świetny post i zdjęcia
    Super blog, obserwuję i liczę na to samo: jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. należy cieszyć się z najmniejszych rzeczy! ;) piękne zdjęcia! ;o

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia, masz świetne buty, mega<3
    co powiesz na obs?
    daj znać, zapraszam www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądrze to napisałaś, najważniejsze to dostrzegać te małe rzeczy, gesty i cieszyć się z nich! :)

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na dworze w sumie jest coraz zimniej.. Śliczne zdjęcia ; ** :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh niestety dla ludzi liczy się teraz to, czy masz firmowe buty, dużo kasy i 'ajfona'. Mało kto zauważa te małe rzeczy za co dopiero potrafi się z nich cieszyć. Jakbym ogłosiła to przed moją klasą to zapewne byłabym wyśmiana.. a więc nigdy nie miałam żadnych conversów, vansów czy air maxów ani super drogiego telefonu. Kupiłam jedne glany i chodzę w nich aż do upadłego i mimo, że połowa ludzi mnie 'skreśliła' to jakoś specjalnie się tym nie przejmuję, bo w końcu mam moich najwspanialszych przyjaciół i specjalnie nie obchodzi mnie, co inni sobie o mnie pomyślą. Świetnie wyglądasz :) Fajnie napisałaś tego posta ^^
    ♥ Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia <3 Może obserwacja za obserwację? odp. u mnie :)
    http://love-is-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jesteś <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śliczne zdjęcia! ;)

    zostaw komentarz u mnie
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mała<3333 Ojejku jesteś taka piękna!
    Obserwuje twojego boga i liczę na to samo
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. to smutne :/ niektórzy nie potrafią zrozumieć jak wiele trudu wkładają ich rodzice w zarobienie pieniędzy i chcą mieć najdroższe i najnowsze rzeczy żeby być "fajnym"

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post!
    Mogłabyś mi poklikać w linki w najnowszym poście?
    Dla ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy ;)
    Napisz w komentarzu jak mogę się odwdzięczyć, a na pewno to zrobię :3

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia super ! ;)

    outfitbybenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Poruszyłaś naprawde dobry temat. Dzici biedniejsze idą przeważnie w oddstawke jeżeli nie mają tego smartfona. Kiedyś wszyscy ze wszystkimi i nie było poróżnień i było okej teraz są zbędne podziały :)

    Obs= obs jeżeli chcesz napisz mi w komentarzu :)
    http://enjooyablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie piszesz, ciekawy temat. Są ludzie, którzy uważają, że w życiu liczą się tylko pieniądze i nic więcej. Jak dla mnie to chore, ale wydaje mi się, że to obróci się przeciwko nim. I nigdy nie warto przejmować się tym, że ktoś nas nie lubi ze względu na to, iż nie mamy jakiegoś drogiego telefonu czy butów. Musimy sami znać swoją wartość :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://pattiexdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! Cudną masz koszulkę :)
    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak świetnie napisane. Dobrze ukazuje te czasy i erę ajfonów i markowych ciuchów,bo przecież to jest najważniejsze...
    Obserwuję, masz świetnego bloga

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne maxy *.* zaobserwowałam
    zapraszam do mnie :)
    http://enough-tobelievee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie tutaj , cudnie piszesz i ogólnie się w 100% zgadzam z tym co napisałaś :3
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale jesteś śliczna :3 Chciałabym być tak fotogeniczna jak ty <3
    obs za obs? Zaobserwuj a zrobię to samo :*
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne zdjecia :)))

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post, piękne zdjęcia *,*
    Zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń