wtorek, 29 lipca 2014

I choose not to be a victim!

hejka! :)

Mimo,że są wakacje to ja mam coraz mniej czasu! Naprawdę nie mam pojęcia od czego to zależy, ale nie powiem, sama jestem zdziwiona :o Wracam do domu późnym wieczorem, gdy jestem super zmęczona po całym dniu na dworze i marzę tylko o zimnej kąpieli i moim kochanym łóżku! A następnego dnia wstaję wcześnie rano i próbuję coś z siebie wydusić, napisać na tej pustej stronie bloggera, wtedy z mojej głowy wylatuje wszystko, nie mam pojęcia o czym pisać i rezygnuję. Dzisiaj jednak korzystając z tego, że niestety nie mogę wybrać się nad jezioro piszę i mam nadzieję,że w końcu napiszę coś naprawdę sensownego.

Na pewno zauważyliście,że co jakiś czas pojawiają się na moim blogu różne posty bardziej przemyśleniowe, a jeśli blog ma odzwierciedlać mnie, to w sumie nie mogłoby takich tutaj zabraknąć. Sama chcę wam przekazać co sądzę o danej sprawie, i czekać na wasze przemyślenia na ten temat na dole w komentarzach.
Także, w sumie chyba wypadałoby przejeść do konkretnego tematu posta:  w sumie przez ostatni czas mam niekoniecznie dobre dni jeśli chodzi o psychikę, kilka osób nieźle mi w ostatnich dniach namieszało w życiu, dlatego w ostatniej chwili sięgnęłam po książkę która jest na pewno wam wszystkim znana, mianowicie powieść Demi Lovato. Opisywać jej chyba nie muszę, może jak ją do końca przeczytam zrobię recenzję. No ale znowu zbaczam z tematu więc, zaciekawił mnie jeden właściwie cytat, temat nie wiem w sumie jak to nazwać - Wybieram nie być ofiarą.
Mimo, że ostatnio sama uważam,że wyglądam na ofiarę, postanowiłam, że nie dam po sobie poznać ,że właśnie tak powinni mnie postrzegać ludzie, nie dziś i nie jutro. Dlaczego inni mają mieć satysfakcję z tego co zrobili a ja mam cierpieć? I takie pytanie każdy z nas powinien sobie zadać zrobić sobie listę w swojej głowie i wykreślić wszystkie rzeczy które zrobiły nam jakąkolwiek przykrość, każdy ma tak samo, ma gorsze i lepsze dni, a wszyscy skupiają się na tych złych, dlaczego? Zdecydowanie powinniśmy skupiać się na tych dobrych! Każdy z nas uczy się na tym na czym cierpiał i powinien wiedzieć, być bardziej ostrożnym przed tym co zrobi, a to chyba dobrze no nie? :) Jakie jest wasze zdanie na ten temat? :) 














bluzka - terranova / spodenki - house / buty - converse


A no i mam jeszcze jedną sprawę! Wszyscy, a raczej prawie wszyscy walczą o współpracę z różnymi firmami, w sumie to nie obracam się w świecie bloggowym za długo no i niezbyt wiem o o chodzi, więc jakby ktoś mógłby być tak miły i w komentarzu, tam na dole, wyjaśnić mi o co chodzi byłabym na maxa wdzięczna!:)

23 komentarze:

  1. Zgadzam się z tobą, chyba kiedy muszę przeczytać tę książkę...
    Śliczne zdjecia *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej ludzie patrzą na złe strony.. Ja niestety jeszcze nie przeczytałam tej książki, ale mam zamiar :)

    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytalam te ksiazke. Jest naprawde swietna :)
    Piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowne zdjęcia! :)
    zapraszam do mnie: siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech.. mam dokładnie to co Ty. Mi również wiele osób namieszało w życiu,ogóle dużo dzieje się ostatnimi czasy w moim jakże pięknym i kolorowym życiu.
    Dużo słyszałam o tej książce ! I wydaje się być na prawdę ciekawa :)
    Piękne zdjęcia *-*

    http://ally-allly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia piękne!
    Będzie dobrze :)
    Uwielbiam książkę Demi, a cytat bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne zdjecia, chcialabym tam byc :) poza tym wygladasz naprawde slicznie, piekna bluzeczka , szukam podobnej :)
    pozdrowienia E., :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia! ;))

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! Masz na prawdę świetny design :) Książka brzmi ciekwie, może zakupie :>
    Obs za obs? Odpisz u mnie jeśli będziesz chętna ^^
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się niektóre miejsca z tych zdjęć! Bardzo fajni zrobiono, jeśli chodzi o to co napisałaś, to jestem pod wrażeniem, myślę, że jesteś trochę taka jak ja, albo ja taka jak ty w minimalnym stopniu... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Jesteś bardzo ładna!
    we-make-world-better.blogspot.com dopiero zaczynamy, wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, mądra notka. Też mam ostatnio takie rozkminy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, zazdroszczę takich widoków *-*

    Skomentujesz nowy wpis? + Jeśli spodoba ci się mój blog Zaobserwuj :*

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Współpraca polega na tym, że obie strony odnoszą korzyści. W praktyce wygląda to tak: Dziewczyna pisze do firmy (np. choies, rosewholesale itp.) lub firmy zwracają się do nich. Zazwyczaj firma ma jakieś wymogi np. 1000 obserwatorów chociaż z doświadczenia wiem, że jeśli jakiś blog im się spodoba do liczba obserwatorów i wyświetleń się nie liczy tak bardzo. Następnie mejlowo ustala sie warunki, zazwyczaj trzeba wykonać kolaż promujący firmę i zbierać kliknięcia w linki przekierowujące na stronę danej firmy. Jeśli uzbierasz daną ilość kliknięć w określonym czasie to firma daje Ci ubrania (lub inne rzeczy) do wyboru, dostajesz je, pokazujesz, dajesz link do strony firmy i tak w kółko... :)
    Mam nadzieję, że pomogłam. Oczywiście warunki zawsze są inne i ustala je się wraz z firmą :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się czyta to co napisałaś, a cytat który ci się spodobał jest świetny- mam wrażenie,że mój komentarz brzmi jak kolejny pusty spam ale wiedź, że to nie tak. Świetne zdjęcia i stylizacja na nich, ogólnie jesteś bardzo ładna i zazdroszczę urody.
    A jeżeli chodzi o współprace to jest naprawdę świetna sprawa o ile nie stanie się powodem do pisania bloga, ale wydaje mi się, że to ci nie grozi i widać, że piszesz z pasji. Jeżeli chcesz z kimś nawiązać współpracę to śmiało, ja polecam ci Romwe. Napisz do nich e-maila, w którym się przedstawisz dodasz link do bloga. Dobrze by było gdyby jeszcze znalazły się w nim informacje ile masz obserwatorów, ja pisałam również ile osób mniej więcej odwiedza mój blog każdego dnia. Pisałam, że bardzo podoba mi się ich asortyment i zadawałam kluczowe pytanie czy są zainteresowani współpracą. Odpowiedz pojawiła się jeszcze tego samego dnia, poprosili mnie o dodanie baneru i od razu bez żadnych głupich wishlist- czy jakoś tak mogłam wybrać sobie dowolne dwie rzeczy ze sklepu. Następnego dnia dostałam od nich maila czy jestem zainteresowana organizacją konkursu, zgodziłam się i mogłam dostać spodenki takie same jak zwycięzca lub 15$, w kolejnym tygodniu znów dostałam podobną wiadomość tym razem nagroda był cardigan, wynagrodzenie dla mnie było takie same jak poprzednio. Ogólnie mam z tą firmą naprawdę świetny kontakt, zdarza się, że koresponduje z Susie e-mail po e-mailu, a na odpowiedzi niektórych firm trzeba czekać nawet kilka dni. Więc teraz decyzja należy do Ciebie. W razie jakichkolwiek pytan pisz u mnie na blogu lub na e-mail karolka4447@onet.eu .Przepraszam jezeli moja odpowiedź w niektórych momentach nie będzie miała sensu ale często pisze bardzo chaotycznie. Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog=klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja i zdjęcia :) http://always-classy-life.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. trzeba myśleć pozytywnie i nie poddawać się ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post and beautiful photo.

    My last post on
    www.ilblogdelmarchese.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjecia. Piękne miejsce

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia *-*
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń