poniedziałek, 14 lipca 2014

Sicilia

heyy! :*

8 dni minęło od poprzedniej notki, to w sumie już ponad tydzień, dlatego właśnie teraz piszę ten post. Gdyż ostatnio jakoś wydaje mi się, że zaniedbałam bloga, dużo się działo przez ostatnie tygodnie, i niestety ale zaistniałe stytuacje, nie pozwoliły mi na dodawanie nowych wpisów :( Ale obiecuję, że to się w te wakacje poprawi, miałam nie pisać na moim wyjeździe wcale, ale chciałam dodać od razu przed wyjazdem posta, ale niestety się nie udało, dlatego też, piszę teraz.

Przepiękne wschody słońca nad cieplutkim morzem, parzący piasek pod naszymi stopami, wszędzie widoki jak z bajki, skaliste góry, niezwykłe rośliny, kwiaty których nigdzie indziej nie spotkasz, piękne wysokie palmy, skromne stare śliczne miasteczka, piękne brązowiutkie ciałka od opalania, niekiedy przypieczone ramionka, tak właśnie to Sycylia! Od trzech dni zawitałam w przepięknym malutkim miasteczku San Vito lo Capo. Przyjechałam do Włoszech na tydzień, a spędziłam bym tu najchętniej całe wakacje. Widoki są jak z jakieś pięknej pocztówki z Hawaii, a plaże, jezyk i tutejsze domki aż mnie zauroczyły. Każdemu kto wybiera się na tą śliczną wyspę, jak najbardziej polecam! Brakuje mi tutaj moich wszystkich przyjaciół, najbardziej chyba mojej kluseczki :( Gdy zmierzałam do celu przez niemal całą Sycylię, zajechałam by zobaczyć wulkan Etna, nic w sumie nadzwyczajnego,chociaż takich widoków w naszym kraju nikt nie spotka. Wulkan jak wulkan zwykła góra,lecz dużo osób mówi, że na szczycie jest niesamowicie, niestety nie miałam okazji sama wjechać i zobaczyć. Może kiedyś jeszcze nadaży się okazja :) Od tych kilku dni, próbuję się jak najbardziej opalić, a zostało mi jeszcze tylko 4 dni! Niby tak dużo, a jednak za mało.. Całkowite realcje z wyjazdu zdam jak wrócę do domu :)

Przez to ,że ostatnio dużo myślałam o zmienieniu czegos w moim blogu, postanowiłam porozmyślać troszkę o stystematyczności, to w sumie każdym z nas powinno ułatwić życie. Zawsze mama mi powtarzała że wszystko trzeba sobieplanować, jeśli chce się coś zyskać. Myślę, że niekoniecznie zawsze systematycznośc jest taka dobra, ale sądze,że dla mojego bloga, to będzie bardzo dobre rozwiązanie. każdy post będzie mniej więcej zaplanowany,wpisy będą pojawiać się co trzy, cztery dni.A jeśli chodzi o ogólne zmienienie wyglądu bloga, to jeszcze nad tym pracuję, mam nadzieję, że w miare szybko się z tym uporam, bo wygląd znudził mi sie troszkę i chciałabym go jak najszybciej zmienić.

zostawiam was teraz ze zdjeciami :)









22 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia <3
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią odwiedziłabym to miejsce :) Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałąm pojechać na Sycylię, zazdroszczę *.*
    piękne zdjęcia <33
    jesteś strasznie śliczna *.*
    świetny blog :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecia i ładne spodenki ♥
    http://mirandqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia :)

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda ze reszta zdjec taka malutka, ale slicznie wygladasz na nich
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! Szkoda, że nie powiększone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia <3 myslalas moze o zostaniu modelką?:O

    xajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, zazdroszczę takich wakacji ;)

    wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie wróciłam z Włoch :D Przepiękne zdjęcia!
    Obserwuję :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadzisz niesamowitego bloga :)
    Wygląd jest świetny *-*
    Obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdro tego wyjazdu! :) szczęściara z Ciebie, sama chętnie bym się tam przejechała :D piękne zdjęcia!! :*

    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią odwiedziłam to miejsce, zazdroszczę ;)
    Cudowne zdjęcia *-*
    ✿ imagine-yuki.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, czekam na relację z wyjazdu :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna opalenizna , super włosy i klasycznie białe converse duży +
    www.antiqueswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog <3
    Piękne zdjęcia <33
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi te zdjęcia Najpiękniejsze ♥♥♥
    Super notka ! dobrze sie ją czyta :)
    Super pomysł na notke :) ☻☻☻
    Pozdrawiam !!
    buziakiii :**
    .....................
    Moze obs za obs daj znac u mnie na blogu :) ☻☻
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia. Masz śliczne spodenki i okulary :)

    może wspólna obserwacja? :)
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piekne zdjecia! Sliczne wlosy. Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi Kamila! I've never been to San Vito Lo Capo, but I think it should be a fantastic place. I would love to have the chance to visit it. You are a really beautiful girl and I like very much your outfit. Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jesteś!

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcie *.*

    Zapraszam na mojego bloga www.panna-anqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń