piątek, 29 sierpnia 2014

Always worth the risk!

hej!

No to co? Został nam ostatni weekend wakacji.. Mogę wam w sumie powiedzieć, że nawet się cieszę, bo poniekąd mam dosyć już tych wakacji, i jestem pełna nadziei, że moja nowa szkoła będzie o wiele wiele lepsza od gimnazjum do którego uczęszczałam, ze po trzech latach spędzonych w tym liceum, będę mogła szczerze powiedzieć, że to był dobry wybór :) No nic, ostatni weekend, trzeba się nim jak najbardziej nacieszyć i wykorzystać do maximum! Dlatego dzisiaj jadę na miasto, na noc wpada Magda, a jutro rano wyjeżdżamy na ostatnie dwa dni nad morze :) Pogoda jakoś widać nie dopisuje nam i nad morzem zapowiadają raczej chłodnie dni, ale miejmy nadzieję,że może trochę dopisze nam lepsza pogoda, chociaż gdzieniegdzie wychodzi jeszcze czasami słoneczko, ale mimo wszystko chłodny wiaterek dodaje bardziej jesiennego klimatu, już niedługo zaczyna się ta pora roku, dlatego będziemy musieli się już zacząć przyzwyczajać, niestety.

Ostatnio zaczęłam się zastanawiać, nad dokonywaniem wyborów. Każdy gdy coś powie lub zrobi zaczyna się zastanawiać czy dobrze powiedział/zrobił, czy to był dobry wybór, czy jednak powinien spróbować inaczej. Osobiście wczoraj podjęłam taką decyzję, stwierdziłam jednogłośnie, w sumie nie zastanawiając się bardziej, i chyba tego żałuję. Bo czym jest życie bez ryzyka? Może gdybym powiedziała coś innego, może wszystko potoczyło by się zupełnie inaczej, a nie byłoby tak wcale źle? Z drugiej strony, mogłoby być okropnie, ale przecież teraz gdy zadecydowałam inaczej nawet się tego nie dowiem. Dlatego jak dla mnie, jak najbardziej spróbujmy, zaryzykujmy, może to wszystko nie będzie aż takie okropne, jak nam się wydaje. Potem będziemy rozmyślać, co by było gdyby, jednak bym zrobił/a coś innego.
Zawsze warto zaryzykować, bo gdy nie zaryzykujesz się nie dowiesz.

W ostatnim poście zdjęcia były z Florencji, dzisiaj kolejna dawka Włoch, ale tym razem przepiękna Wenecja!






















Już od małego moim marzeniem było zwiedzić to śliczne miasto na wodzie, i w końcu się udało!:)

17 komentarzy:

  1. Masz racje, zawsze warto jest zaryzykować :-) Śliczne zdjęcia. Wenecja jest cudowna :-* http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam w Wenecji, tylko, że okropnie się tam spaliłam na słońcu ;(
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku tak tam cudownie ! A Ty taka sliczna ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia utwierdziły mnie w przekonaniu, że muszę zwiedzić Wenecję :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja ci zazdroszcze tych wakacji ;c
    swietna notka btw miło się czyta i wgl podoba mi się blog :)
    będę wpadać <3
    magdauke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdj z Florencji <3 Mam nadzieję, że liceum ci się bardzo spodoba i będziesz się dobrze tam czuła :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry post. Warto rezerwować, bo odwagą jest to, że się próbowało :)
    Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia *-* zazdroszczę pobytu we Włoszech ;)

    P.S. Bardzo Ci dziękuję za miły komentarz na moim blogu i zapraszam już na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, ja jeszcze rok muszę się męczyć w gimnazjum :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wenecja jest piękna ;) Najlepsze są te tajemnicze uliczki, w których nie ma ludzi..
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję,że w liceum trafiłaś na fajną klasę ;D Zdjęcia przekonały mnie o odwiedzeniu Florencji <3
    zapraszam http://karlenkarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega śliczne zdjęcia :*
    obserwacja za obserwację? :)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ! :*
    Co powiesz na wspólną obserwację .? Odp. u mnie :*
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, piękne miejsce. Musiało być świetnie :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia i bardzo podoba mi się nagłówek. Powaliła mnie jakość i dobra jasność. Pozazdrościć tylko.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń