niedziela, 3 sierpnia 2014

destiny?

I gdy już wszystko miało pójść dobrze, spieprzyło się... 
chyba dzisiaj coś o przeznaczeniu? Ostatnio mam dużo nachodzących myśli na moją głowę, czasami już w niczym nie mogę się połapać, wszystko mi się miesza i moja głowa totalnie eksploduje! Zastanawiałam się ostatnio dlaczego ludzie którzy zawsze byli tacy cudowni, po jednej sytuacji, stają się nie do poznania, dlaczego się tak dzieje, no i od czego to zależy? A może to właśnie przeznaczenie? Nie wszystko da się przewidzieć. A ludzie z biegiem czasu się zmieniają, to jest właśnie przeznaczenie. Coś czego nie da się przewidzieć i co czeka nas i wszystkich innych, musimy tylko uzbroić się w cierpliwość. Nie zawsze będą to miłe rzeczy, ale i te ciężkie nas czegoś nauczą, a to jest chyba najważniejsze, tym bardziej ,że uczymy się całe życie. Wszystko co nas w życiu spotyka nie jest przypadkowe, każda chwila,godzina, każdy dzień, jest jakoś zaplanowany, nic nie może być przewidziane, a to wszystko po coś jest i będzie. Od małego mi mówiono, że wszystko co mi się w życiu przytrafia jest za sprawą boga, jeszcze kilka miesięcy temu mogłam tak uważać, ale ostatnie wydarzenia nauczyły mnie wielu rzeczy. Każdy mówi, a skąd wiesz ,że nie istnieje, wtedy trzeba sobie zadać pytanie, skąd wiesz ,że istnieje? Na nic nie ma dowodu ostatecznego, a spodziewać możemy się wszystkiego. Nie wolno ufać innym, a tylko liczyć na siebie, każdy ma ciężki charakter którego nie zawsze całego rozszyfrujemy, a życie potrafi być naprawdę ciężkie.




bluzka - stradivarius / spodenki - bershka / buty - converse

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA MOJEGO FILMIKU Z NAD MORZA!:)

25 komentarzy:

  1. Niezły post, dający do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio mam dużo takich myśli...nie wiem co zrobić ze swoim życiemchociaż grafik już napięty :/ Ten post dokładnie opisuje jak czuje się teraz :)
    U mnie na blogu DIY, zapraszam! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Post świetny ,zdjęcia piękne :* obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mądry post- zgadzam się z tobą-nic nie da się przewidzieć
    zapraszam do mnie: http://in-a-world-full-of-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mądrze napisane, też mam takie myśli.

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mądrze napisany post! :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny wygląd bloga i ciekawa notka ;)
    Zajrzysz do mnie ? Możesz zaobserwować ;) ( ja się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny poost, daje wiele do myślenia<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. mądrze napisane :)
    może w następnym poście napiszesz o najlepszym wspomnieniu z dzieciństwa ?

    byłoby miło gdybyś chociaż na chwilke odwiedziła mojego bloga :)
    pozdrawiam ✿nowy post :) klik✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś śliczna, super zdjęcia :) Chciałam zaobserwować, ale okazało się ,że już obserwuję :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna z Ciebie dziewczyna :) Jesteś bardzo fotogeniczna :) Będę zaglądać częściej :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia i fajny post :)
    Obejrzałam filmik <3 Świetny *-*
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    http://mikaela-nowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że napisałaś o tym post. Sama nie wiem jak to jest z przeznaczeniem.
    Śliczna jesteś. **

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, bardzo mądrze napisane :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękne oczy i włosy! Super fotki!

    Mam małą prośbę! Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w linki do firmy sheinside? Jest to dla mnie ważne bo dostałam możliwość współpracy i muszę mieć 100 kliknięć w linki do tej firmy, aby oni rozpoczęli współpracę z moim blogiem! Każde kliknięcie jest ważne!
    Z góry serdecznie dziękuję! Jeśli chcesz to w jakiś sposób mogę się odwdzięczyć :)
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mądrze napisałaś ten post! Śliczna jesteś, super zdjęcia!


    ✿Zapraszam do mnie-click!✿

    OdpowiedzUsuń
  17. Też często myślę o takich sprawach, to niesamowite jak w jednej chwili wszystko może się zmienić: człowiek, poglądy, całe życie. Wszystko w jednej chwili może stracić sens, ale moze właśnie o to chodzi, by wiedzieć, ze nic nie jest na zawsze.
    / 21la.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  18. Mądrze napisane,też często myśle o takich sprawach
    Masz śliczne włosy :)

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie to napisałaś, coraz częściej też myślę o takich sprawach :)
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mądrze napisane i jeszcze zdjęcia cudowne!
    obejrzałam filmik,strasznie pozytywny :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. madre przemyslenia, tez czasem o tym mylse :)
    Śliczna z ciebie dziewczyna! :)
    kreatywnie-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie napisany post, podoba mi się to jak dajesz innym do myślenia :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś piękna! I w dodatku mądra. Post daje wiele do myślenia.. Czasami też mam takie rozkminy :)

    ________________________________________________________________________________________
    Zaczynam na nowo. Miło będzie jak pomożesz mi swoim komentarzem oraz odwiedzeniem mojego bloga :)
    Obserwacja za obserwację. Komentarz za komentarz.
    Followback na instagramie + oddaje like z powiadomień :)
    Pozdrawiam!
    martuufhl.blogspot.com
    http://instagram.com/_martuuulaa

    OdpowiedzUsuń