piątek, 26 września 2014

tired month

Hej, siema, elo!

Mamy już 26 września, a ja ostatniego posta pisałam ponad miesiąc temu. Zaniedbałam bloga okropnie, mam nadzieję, że chociaż troszkę mnie zrozumiecie, od niecałego miesiąca, uczęszczam do nowej szkoły, do nowej klasy, czekają mnie nowe obowiązki, oczekiwania, więcej nauki i cierpliwości. Post na zakończenie wakacji miał się pojawić w ostatni weekend sierpnia, ale niestety nie udało mi się nic takiego zorganizować, gdy weszłam do szkoły objął mnie strach i jednocześnie zdziwienie ,że już za okrągłe 3 lata będę musiała napisać maturę ,która zależy od mojej całkowitej przyszłości i życia. Przez ten tydzień postanowiłam, wziąć się za naukę i przyzwyczaić do nowego otoczenia i nowej szkoły. Nadmiar tych całych obowiązków nie pozwolił mi napisać tego posta, ale już od teraz postanowiłam zorganizować sobie plan działań na cały weekend, także biorę się za naukę, ale czas dla bloga jak najbardziej będzie uwzględniony, posty powinny się pojawiać dość często, w miarę możliwości, postaram się tak wszystko zorganizować by na wszystko starczyło mi czasu, problem mogę mieć tylko z sesjami, ale mam nadzieję, że i z tym nie powinno być jakiegoś większego problemu :) 

Mimo iż minęło już sporo czasu od wakacji, postanowiłam w tym poście dokonać mojej oceny i pokazać niektóre zdjęcia których nie pokazałam we wcześniejszych postach. Jak już wspominałam we wcześniejszych wpisach, że te wakacje nie były jakieś cudowne, nie były takie jak je sobie wyobrażałam. Mimo wszystko dobrze spędziłam ten czas, ale uważam, że to po części moja wina, bo nie wykorzystałam ich w stu procentach i nie tak jakbym tego chciała. Już w pierwszy weekend wyjechałam z moją kochaną Magdą nad morze bałtyckie, te 5 dni było jak najbardziej cudowne, mimo,że pogoda nie była jakaś super zadowalająca,to czas spędziłyśmy świetnie, a od czasu do czasu słońce się pokazało! Po powrocie czekał mnie wyjazd rodzinny na Sycylię, wszystkie piękne plaże, morze śródziemne, przepiękne miasteczka, pizzerie, słońce które można było odczuć dzień w dzień, piękne opalone ciała, to było coś za czym będę tęsknic jeszcze długo długo! Reszte wakacji spędziłam równie dobrze, masa wspaniałych nowo poznanych osób, te wakacje były dopełnieniem wcześniejszych, o tak! Właśnie tego brakowało mi rok temu :)















facebook / ask / tumblr / instagram

DODAWAĆ NA SNAPIE: superkamii

30 komentarzy:

  1. Oczywiście, że cię rozumiemy (w każdym razie ja), mam nadzieję, że w szkole będzie dobrze :) Piękne, jeszcze wakacyjne zdjęcia, aż chciałabym tam być :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przez szkołę też mam co raz mniej czasu na wszystko inne :<
    może wzajemna obserwacja?
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, ja nawet pomimo szkoły mam sporo czasu wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już obserwuję, czekam na Ciebie :*
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. JA TEŻ ZANIEDBAŁAM MOJEGO BLOGA ALE NEW POST DZIŚ LUB JUTRO ♥

    http://its-me-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, fajnie że mimo wszystko próbujesz znaleźć czas na bloga :D
    nblog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że do nas powróciłaś i super zdjęcia z wakacji - też miałam ten sam problem, że nie wykorzystałam ich tak w 100% jakbym chciała :* :D
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jak skomentujesz :)
    Pozdrawiam ! ^^
    ~ Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Ciebie rozumiem. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :))
    http://fasnion-with-julkaa2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow, piękne zdjęcia, cała jesteś śliczna, najpiękniejszy wygląd bloga i wszystko takie cudneee *.*
    Będę tu częściej wpadała :D Obserwuję :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie ;)
    http://feather92.blogspot.com/2014/09/black.html

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze ci włosów.. pieknie :D
    zachecam do obserwacji i komentowania
    http://meeaningoflife.blogspot.com obserwuje cie i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz śliczne włosy :) Ja sama jestem już w drugiej klasie liceum, ale nadal nie dociera do mnie, że za rok to ja będę w klasie maturalnej. A chyba powinno mnie to nieco przerażać!
    Bardzo ładne zdjęcia, aż zrobiłaś mi ochotę na pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, wakacyjne zdjęcia z klimatem. :)
    Ja jestem w klasie I liceum i mamy już taki zapierdziel, że czasami zastanawiam się, czy to nie klasa maturalna.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pizza!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne masz włosy <33 Super zdjęcia :)
    http://kinguniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba u każdego teraz mały przestój bo nauka i trzeba się jakoś w to wdrożyć :P
    Świetne zdjęcia, strasznie zazdroszcze Ci włosów :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia ! *.*

    Obserwujemy?
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pizza mniam! Uwielbiam takie pyszności. Jakie piękne miejsce!

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam oglądać zdjęcia, które mają dobrą jakość :) Twoje minki są zabawne :D :)

    www.threedl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę włosów, są piękne. Czemu ja nie mam takich długich? Ahh a co do zdjęć jakość na wielki +
    Widzę, że wakacje dobrze spędzone :)

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia!
    Chciałabym teraz pojechać do jakiegoś ciepłego kraju :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie martw się ! ;)
    ja też ostatnio zaniedbałam bloga - ale dodałaś piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem ciagle zmeczona i zaniedbuje troszeczke bloga - pjona!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne wakacyjne zdjęcia, miło tak poogladac i przypomnieć sobie ten beztroski czas, a teraz - też nie mam siły już chodzić do szkoly :C

    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie piękne wakacyjne zdjęcia! Nie mogę się oderwać ciągle od tych wakacji :-D
    Obserwuję i liczę, że wpadniesz do mnie i również zaobserwujesz, jeśli Ci się u mnie spodoba :-*

    www.jiffywithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też chodzę do nowej szkoły :) Powodzenia w nauce.
    Obserwuje i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeeejku, jakaś ty urocza ! :)
    Spodobał mi sie twój blog więc klikam obserwację ;3
    Chcialabym zebyś wpadła do mnie na bloga i oceniła moje zdjęcia. Od niedawna zagłębiłam sie w świat fotografii i chce wiedziec czy mi to wychodzi zbierając opinie. Mam nadzieje ze zostaniesz moja czytelniczką.
    Tymczasem zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia,aż nie mogę się napatrzeć :)
    śliczna ta różowa bluza <3
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia! Pizza musiała być pyszna :) Cudne masz włosy *o*

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń