niedziela, 5 października 2014

lie or truth

Siema!

tak mamy już prawie północ, siedzę owinięta w koc, z kubkiem gorącej herbaty i z pustą kartą bloggera, cieszę się ,że w końcu mogę do was napisać, gdyż ten tydzień był trochę ciężki jak dla mnie, mimo ,że aż tak wiele nauki nie miałam, to po całym dniu spędzonym w szkole, wracałam do domu i pierwsze co robiłam to kładłam się spać ze zmęczenia, a po przebudzeniu moja głowa dawała oznaki tego,że już nie jest w stanie normalnie funkcjonować, dlatego niestety, ale w tygodniu nie udało mi się napisać nic do was.  Mimo, że jest tak późno postanowiłam, że w końcu będzie trzeba usiąść i coś z siebie wydusić tym bardziej, że obiecałam poprawę, a nie pisałam już prawie tydzień, także właśnie teraz postaram się wszystko wam ładnie wynagrodzić :) 
Ostatnio, a właściwie trzy dni temu, byłam w całkiem nieprzyjemnej sytuacji, której myślę, że każdy z nas doświadczył kilka, kilkanaście a nawet kilkadziesiąt razy w naszym życiu. Czyli KŁAMSTWO. Chyba podejrzewam, że każdy z nas tego nie lubi czy nienawidzi, myślę, że kłamstwo to jedna z najgorszych rzeczy która nas spotyka w życiu. Nienawidzimy gdy ktoś kłamie, bo nie powiecie mi, że lubicie to gdy jesteście okłamywani, ale tak właściwie, czy ktokolwiek z nas kiedykolwiek nikogo nie okłamał? Pewne sytuacje wymagają kłamstwa, choć nie jest ono właściwym i najlepszym rozwiązaniem. Każdy z nas cierpi przez osobę która nas okłamuje, ale przecież sami sobie odpowiedzmy na pytanie czy my sami nie kłamiemy? Czy nie lepsza jest najgorsza prawda od kłamstwa? Każdy z nas będzie podejmował, jeszcze w życiu wiele głupich decyzji, ale jednak warto się wcześniej zastanowić nad tym czy warto kłamać, bo możemy skrzywdzić wiele osób, takim nawet najmniejszym kłamstewkiem :)















sweter - h&m / spodnie - bershka / buty - nike air max 90 / naszyjnik h&m 


14 komentarzy:

  1. ja nauczyłam się że żadne kłamstwo nie wchodzi w grę, skłamałam kiedyś w dobrej wierze nie było to jakieś oszustwo albo wielkie kłamstwo po prostu w trosce o 2 osobę zmieniłam trochę prawdę ale nawet takie najmniejsze kłamstewko w dobrej wierze wyrządza wiele krzywd i bardzo boli. Więc kieruję się teraz stwierdzeniem , najgorsza ale prawda i na prawdę uważam że ludzie lepiej wchodzą na mówieniu prawdy choćby tej bolesnej ;) Piękne zdjęcia i ślicznie wyglądasz;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie znoszę kłamstwa, coś okropnego. Nie ukrywam, że nigdy mi się nie zdarzyło jednak nie robię tego często, a jak już to tylko w dobrej wierze. + Masz genialne włosy!

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie, ale Air Maxy mi do tego nie pasują :)
    http://s0methingood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem właśnie kłamiemy dla dobra innych osób. Śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne Air Maxy, w ogóle ładne te zdjęcia, jak siedzisz po turecku! ^^
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to się mówi kłamstwo ma krótkie nogi i dlatego warto mówić prawdę ;)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę mówić prawdę , boje sie że prędzej czy później i tak kłamstwo wyjdzie .
    Śliczne zdjęcia , strasznie podobają mi sie te spodnie !! I masz naprawdę piękne włosy .
    Zapraszam cieplutko w wolnej chwili do mnie na nowy post :)

    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/2014/10/ulubiency-miesiaca-wrzesien.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wiele razy kłamałam i naprawdę źle się z tym czułam, dużo bardziej wolę powiedzieć prawdę, chociaż czasami jest to naprawdę ciężkie :(

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjecia :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia. Ja nienawidzę kłamać i być okłamywaną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie w niektórych sytuacjach trzeba skłamać by kogoś nie zranić... Côż, życie.
    A zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lepiej nie kłamać :) skutki są zazwyczaj nieowracalne... ;/
    a z kolei prawda boli, ale ból ustaje/maleje, a osoba zraniona docenia szczerość :)

    świetnie wyglądasz! kocham takie stylizacje <3 ta bardzo do Ciebie pasuje :) jesteś przepiękna :O zakocham się w 1. zdjęciu ;*

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe. :)
    PS.zapraszam do lajkowania strony w linku, byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna <3
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia i fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń