sobota, 13 grudnia 2014

Changes?

W ostatnim wpisie wspomniałam o zmianach, konkretnie "ostatnim", bo nieszczęście wskazało jednak brak czasu i wiele obowiązków które zbyt bardzo mnie przytłoczyły bym dalej mogła prowadzić bloga. Przed nami ostatni tydzień szkoły przed przerwą świąteczną który da mi wielką ulgę gdyż próbne testy maturalne wiążą się z moimi skróconymi lekcjami i brakiem jakichkolwiek sprawdzianów czy kartkówek z czego mogę się niesamowicie cieszyć. W wolnej chwili postanowiłam napisać tu coś, coś by emocje zeszły ze mnie, coś żeby może wam uświadomić, a może nawet samej sobie. Zbliżają się święta czas który powinniśmy spędzić z rodziną czas gdzie każdy z nas będzie próbował znowu wmówić sobie jakie zmiany będzie chciał wprowadzić do swojego życia w nowym roku. Ale jak to? Jakie zmiany? Każdy z nas gdy mija godzina 00:00 31 grudnia, każdego roku próbujemy postawić przed sobą nowe wyzwania w postaci zmian w naszym życiu, które jako tako w końcu niczym nie skutkują, ale jeśli już tak, to czym? Właśnie. Ale nie licząc tego przełomowego dnia roku na którego czekamy tyle czasu, to każdy teraz powinien się zastanowić ile razy przed lustrem/na lekcji/w kościele/na zakupach czy w innych życiowych sytuacjach powtarza sobie jedno zdanie "czas na zmiany"? A teraz pozostawiam więc jedno konkretne pytanie, dlaczego więc nie potrafimy być bardziej konsekwentnie nastawieni do tego typu spraw? Czy to kwestia strachu, czy bardziej tego,że nam się nie chce? Jednak mimo wszystko niezależnie od powodu myślę, że jeśli nie potrafimy sami zaważyć nad zmianami, to jeszcze czas na nie, nie nastał. 









13 komentarzy:

  1. Na twojego blogga wpadam już od dłuższego czasu. Fajnie piszesz :)
    bardzo podobają mi się twoje zdjęcia. Dopiero teraz stwierdzam że cię zaobserwuje :)
    Mam nadzieję że bedzie tak dalej.
    Ja również zapraszam do mnie :
    http://przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;) Hej, nie było Ci zimno? ;//
    Co do tych zmian, ja często nawet w środku miesiąca coś sobie postanawiam, ale niestety nie zawsze wszystko mi wychodzi.. ;/
    Jestem zbyt leniwa.. xd
    Pozdrawiam ;**

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sądzę że to może być kwestia przyzwyczajenia i obojętności. Każdy z nas potrzebuje w życiu mocnego kopa aby w końcu ruszyć z postanowieniami :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz uroczo! wszystko idealnie dobrane, podziwiam i gratuluje gustu:))
    swoją drogą, baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A i jeszcze jedno :)
    Czy byłabyś zainteresowana wspólną promocją, bądź też wzajemnym napisaniem i umieszczeniem, przygotowaniem postu gościnnego? Bardzo spodobał mi się Twój blog, więc zwracam się akurat do Ciebie:)

    Zastanów się i daj znać:)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, jesteś bardzo ładna. A blog przecudowny *.*
    Wesołych świąt kochana !

    http://life-jullie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jesteś śliczna ;)
    świetny post, przyjemnie się czyta :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna jesteś *.*
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! I bardzo przyjemnie czyta się Twoje posty. zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie piszesz. nigdy nie jest za pozno na zmiany ;>
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń